Tiny steps🎁 Big leap♥️

Ever wondered, how we got this big, grew up into being who we are today??
As far as I remember, a moment at a time,a day at a time, a year at a time♥️

N my dreamy studio that is at the center of my life (with my family) started with tiny wishes..

Wishes of being crazy for ‘creating stuff’♥️ be it cards, notes or posters or whatever.. 

N I wanna thank all those tiny wishes that have grown into me dreaming of having my STUDIO 😍

One such tiny wish was this zig zag scissor,now a proud resident of my studio😘😍

This scissor has been on my wish list since I was a kid🎁

My mom used to have one which was only used for fabric! N I loved how a zigzag could be created with super ease..

So one day, back in 2011, after work, I went to Crawford Market, (in South Mumbai) which is the market for kinda everything under the sun..

N this was my first buy! It was ‘expensive’ I remember with respect to how much cash I had in my wallet, n yet I chose to buy it.. n it has served me super well..

All those cards I’ve made, n all the crafty stuff I’ve created so far, I’ve always loved to use a zigzag edge ..

It reminds me of how special I am (just like everyone else) without really doing much..

N I guess this was one of the first family member of my ‘dreamy n unplanned, unintended studio’ ..

Not to forget the hoards of paper I still love to gorge on, n my open heart that is super excited to create every time I’m inspired♥️

This is how my new, ‘recently moved in’ garage studio looks like♥️

A pic of the garage (even before I grabbed it for my studio space)

A dream catcher to keep the ‘I cant’s’ away♥️



Moral of the story: it’s okay to have a tiny wish today. It is okay to have a tiny belief..

Nurturing this one tiny belief can get us grow into a big venture..anytime

Baby steps for an eventual huge leap♥️

Cheers

Aryaa

Advertisements

A New Life Every Year!!!

This is YOUR n only YOUR life. You get to play with it!!

Like you do when you go to a restaurant, don’t like the menu, move out n go to another restaurant.. Then you order something, ‘nahhh’ ..change your order n finally eat something you’ve never intended to in the real place..

Yeah life is here to thrill you!!

if you already know what you wanna achieve in this lifetime, GREAT!!!

If you don’t know, and you’re really hungry to know : even better!!!!!

And if your ideas keep changing, the world may say you’re a nut case…but believe me, you’re in the best of best spaces where you just want more out of life..

N that’s the gift this life offers..

Pasta..nah.. Sizzling brownie..nah.. Maybe an ice tea..
Nah.. Hmmm Nachos!!!! Yeah okay Nachos!!!

N the world expects you to eat nachos every time you’re hungry!!!!

Mad or what????

To be born in this life, n want the same thing again n again!!!

No way!!! We want more…. 

I wanna write more books , yes…even before writing one book, I wanna write 16 books!!

N I wanna create more energy art, and teach the world how to create it!! Even before reaching out to hundred people, I wanna reach out to this whole world..

N I want a new set of dreams every year!!!

Yeah may be next year after writing 7 books, I may dump writing n become a world traveller..

Imagined that??? Wow!!!! A new life every year!!! 


And this image above, is one (largest part) of the seven parts of my vision board!!!

Why not??? 

My son teaches me this lesson, cuz every single moment he wants to do some thing new..

N before the world can label him as ‘a big dreamer’, ‘indecisive’, ‘too small’ I’m gonna support him by following him..by teaching him, that he is here with answers to every question I have ever asked..

I do not teach him.. I only learn..

~aryaa

My baby blogsite is growing like crazy!!!


Love you my blogsite: ibelivetoday.wordpress.com

When I created this baby blog site years back, I was struggling to write a post once every few weeks..
N taking Baby steps has got me here🎁
1062 views in this year alone, n it’s just March yet 😍

if you feel im bragging here, think twice..
I am inspiring you to take baby steps..
one lil thing at a time, maybe its your daily walk, or finding time to do something you love..

just one tiny bit at a time, grows into this huge tree, with consistency..
so take the step..if not daily, do it weekly.. If not weekly do it monthly or whatever..

take it!! taking the step is more important that doing it daily..

The big stuff???


If I say I‘m onto something big, it should feel different right??

Lemme try my play of words to express this.

I know I’m onto something big, 

when I find myself open to receiving inspiration
When my son, tells me infinite times that he loves me, 
When loving people across the globe say YES to my art pieces,
Slowly n steadily I’ve found my life purpose (in the last 5months)
n I paint n write daily

I know I’m onto something big,

When every movie that I watch is awesome, 
More n more people read what I write n like it
I find myself smiling for no special reason
and people smile back at me 😍
n every cabbie I meet says yes irrespective of the distance short or long

I know I’m onto something big,

When I get to have hot chocolate,
in few hours of wishing to sip some
I find myself more n more beautiful each day,
irrespective of my appearance
I love the weather hoever hot it feels

I know im onto something big here,

When I always find something nice to wear
inspite of my wardrobe not having changed much
when I find people loving my art work n appreciating it
n asking me to create some for them
I love it all and cant have enough

I know I’m onto something big here,

Cuz I’m always choosing happy thoughts 
And deliciously dreaming about the future
that’s already here..really!!!
I feel good even when im not feeling great
n Im okay with the lows that bring in more highs

I know im onto something big here,
cuz i can feel it..
more so now
than ever before..

I know im onto something big here, cuz I am onto something really big😍